ریاضیات و آمار برای اقتصاد

این وبلاگ به دروس ریاضیات و آمار و سایر دروس کمی در رشته اقتصاد اختصاص دارد.

ریاضیات و آمار برای اقتصاد

این وبلاگ به دروس ریاضیات و آمار و سایر دروس کمی در رشته اقتصاد اختصاص دارد.

ریاضیات  و آمار برای اقتصاد

قاعده نظم1

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ

قاعده نظم 1:  اولین کاری که در روز انجام می دهید را سر موقع و بدون تأخیر انجام بدید.

 اگر باید صبح زود در دانشگاه یا محل کار خود حاضر باشید، بهتر است کمی زودتر از خواب برخیزید. بررسی کنید چه کارهایی را لازم است قبل از حضور در کلاس یا محل کار انجام دهید؟ وسایلی که لازمه با خودتون داشته باشید را از قبل آماده کنید.  زمان لازم برای نماز، نظافت، صبحانه و ... را در نظر بگیرید. فاصله زمانی از مبدأ تا مقصد و مشکلاتی مانند: ترافیک، دیر رسیدن سرویس ،تاکسی یا اتوبوس  را پیش بینی کنید. طوری از منزل یا خوابگاه خارج بشید تا با وجود همه این احتمالات حتما یک یا دو دقیقه قبل از زمان مورد نظر در موقعیت مورد نظر حاضر باشید.  با این کار دلهرۀ دیر رسیدن به محل کار یا دانشگاه خود را نخواهید داشت و روزتان را با استرس آغاز نمی کنید. خود این کمک میکنه تا بقیه روز استرس کمتری داشته باشید و استرس کمتر ، کمک میکنه که بازدهی بیشتری داشته باشید. چه اشکالی دارد اولین کاری که در روز انجام می دهید، را بدون تاخیر و حتی چند دقیقه زودتر  و با آرامش شروع کنید؟

 هنگامی که می خواهید با دیگران قرار بگذارید، به همۀ جوانب از جمله ترافیک، محل قرار و کارهای دیگری که باید در آن روز انجام دهید خوب فکر کنید. سعی کنید برای دیگران نیز به اندازۀ خودتان احترام قائل شوید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی