ریاضیات و آمار برای اقتصاد

این وبلاگ به دروس ریاضیات و آمار و سایر دروس کمی در رشته اقتصاد اختصاص دارد.

ریاضیات و آمار برای اقتصاد

این وبلاگ به دروس ریاضیات و آمار و سایر دروس کمی در رشته اقتصاد اختصاص دارد.

ریاضیات  و آمار برای اقتصاد

اندر حکایت نصب نرم افزار میپل

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

نصب میپل رو در وبلاگ قبلی ام توضیح داده بودم که اون رو دوباره اینجا میذارم:

همونطور که قبلا هم گفتم برای نصب میپل 12 روی ویندوز xp هیچ مشکلی وجود ندارد فقط در انتهای مراحل نصب به گزینه ای می رسد که باید مشخص کنید activate now   یا  activate later  که شما دومی را انتخاب می کنید و در اینجا از مراحل نصب خارج می شوید .

بعد ویندوز خودتان را ریستارت کنید و بعد از روش شدن مجدد رایانه فایلی تحت عنوان license.dat در سی دی مورد نظر  یا  فایلی که از سایت برداشتید وجود دارد که باید آنرا در فولدر license که همراه نصب روی هارد ایجاد شده است کپی نمایید.

(اگر بدون انجام مرحله فوق نرم افزار را اجرا کنید پیغامی روی صفحه ظاهر می شود که آدرس دقیق محل کپی کردن فایل مورد نظر را اعلام می نماید)

حالا میتونید میپل را اجرا کنید و محاسبات خود را انجام دهید.

2- بنابر اصول کامپیوتری این نرم افزار باید روی نسخه های جدیدتر ویندوز (مانند سون) هم نصب شود ولی برای اینکه اطمینان کامل پیدا کنم و همچنین نکته ناگفته ای  باقی نماند خودم هم با صرف مقداری وقت آنرا نصب کردم دقیقا همان مراحل بالا را طی کردم تا نصب شد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۱
الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی